تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
سرخط خبرها

دل درد معنا دار مرادمند| نارضایتی از تصمیم ساپینتو

  • کد خبر: ۱۶۶۰۵۵
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
دل درد معنا دار مرادمند| نارضایتی از تصمیم ساپینتو
محمد حسین مرادمند، مدافع گلزن استقلال از نیمکت نشینی‌های بی دلیل در ترکیب استقلال دلخور است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با توجه به عملکرد درخشان محمد حسین مرادمند در دو بازی پایانی لیگ برتر، پیش بینی می‌شد که او در بازی با نساجی در جام حذفی نیز در ترکیب اصلی استقلالل قرار بگیرد، اما سرمربی استقلال در تصمیمی عجیب عارف غلامی را که در ماه‌های اخیر عملکرد مطلوبی نداشته در ترکیب اصلی استقلال قرار داد تا مرادمند به رغم گلزنی در بازی‌های اخیر استقلال باز هم نیمکت نشین شود.

مرادمند هرگز توقع نداشت که سرمربی استقلال پاداش بازی‌های خوب او را با نیمکت نشینی بدهد و هیچ بعید نیست تکیه بیش از حد و عجیب سرمربی استقلال به مدافع پر اشتباهی همچون عارف غلامی منجر به جدایی مرادمند از استقلال شود. حتی این شایعه دهان به دهان می‌شود که مرادمند در جریان بازی با نساجی از سوی ساپینتو فرا خوانده شد تا به جای غلامی به ترکیب اصلی استقلال برود، اما این بازیکن دل درد را بهانه کرده تا به جای غلامی در ترکیب اصلی تیمش بازی نکند.

اینکه چه مسائلی سبب می‌شود سرمربی استقلال همچنان به غلامی پراشتباه تکیه کند، مشخص نیست، اما قطعا چشم پوشی از مدافع آماده و گلزنی همچون مرادمند آینده این بازیکن را با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد داد وهیچ بعید نیست مرادمند به یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر منتقل شود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->